peminat june sedang meneropong

Saturday, October 30, 2010

hujan air mata.. ='(

sedih.. tapi.. aku sendiri yang rasakan..
masalah.. datang tanpa henti.. aku sendiri yang rasakan..
sakit.. sakit dalam hati lgi sakit dari jatuh sakit.... aku sendiri yang rasakan..

tahu x apa aku rasakn skg??
mungkin.. kalau iman xkuat d dada, aku ambil kputusan tanpa bfikir panjang.. (faham kan maksud aku??)

tapi.. Allah sentiasa ada dekat denganku.. Dia hanya menguji sejauh mana aku boleh bertahan dalam keadaan ini.. aku terima dengan kesabaran.. pendam dalam hati.. biar aku yang rasakan.
manusia mana yang xda masalah kan?? mnusia mana yang x pernah rasa bgaimana sakitnya hati kn?? dan biar sekuat manapun ujian yang di berikan, aku tetap kena bsabar. (nasib baik aku ni pnyabar juga)..

thanks Allah.. =))

No comments:

Post a Comment