peminat june sedang meneropong

Friday, October 29, 2010

moning yang boring

hmmmm.. awal betul aku bangun hari ni.. spatutnya, kalau cuti2 mcmni, aq slalu set jam dalam mpi aku supaya mpi aku stop acting pukul 9.59 (sedap ckit bunyinya).. bangun2 j, aku baca news semalam n kemarin.. (ktinggalan zaman betul)!! pastu tengok HP .. takut2 ada org kol utk kejutkan aku p men badmnton. dengan berbekalkan rambut kusut masai, berus GG pun x, apa lagi nk mandi.. <----MaLAS.. dan.....aku pun tekan butang 'on' laptop aku.. laptop aku pn ucap selamat pagi (aku j faham).. dan.. mula2 aku cek FB <-- xda yang menarik.. beralih lah ke BLOG... dan... jadi la... COCO CRUNCH!! <--melalut jap.. hm.. jadi la.. post nih..

ceritanya macam ni.. hari ni, sepatutnya aku ada prtandingan badminton.. tapi... masalahnya... aku xda member utk bergu.. member aku last minit bru nk kensel.. so, xsempat la cari member.. kalau cari pn, semua da tidur.. aku x kecewa kot.. sebab aku pn bukan nk main sgt.. hu3..

tapi pada sesiapa yang berkenaan yang mengurus ptandingan tu, sorry banyak2 sebab aku cancel pun xbgtau k.. hu3.. =(( <----sedih x ikhlas

kalau aku ikut pertndingan tu pun, ...... hmm... konfem2 aku KALAH.. aku bukannya terer pun main ni, just pukul2 bola tu ok la kot.. ahaha.. <---- gelak sorg2 dlm blik..

hm.. hari ni plan macam nk p tesco.. TESCO ok.. bukan JUSCO.. (mcm mak2 yg p beli belah tuu)..tapi, aku bukan mak org pn.. mak arnab aku j.. maklum ler... mara baru masuk semalam.. so, kna beli brg kperluan n yang sewaktu dengannya.. =P lagi pun, aku tengah boring ni.. jiran tilam aku, c nurul ni, balik KG.. so, aku pun buat la gaya org boring.. hu3..

tiba2 lapar.. jap lagi nk p masak telur+sosej+megi.. nyam2.. mkanan org bujang kata kan.. lalala~~ p/s:: xbaik mkn megi time perut 0, n xbaik mkn slalu.. =P

ok la.. tiba2 perut bbunyi.. <---sebelum 2, nk p mandi dulu lar..

No comments:

Post a Comment